Na dobry poczatek

23 11 2009

Dlaczego założyłem tego bloga… Nie ma jednoznacznej odpowiedzi jednakże wydaje mi się ze jednymi z głównych powodów były :

1) brak takiego aktywnie prowadzonego miejsca w sieci ( jakim mam nadzieje będzie mój blog)

2) chęć dzielenia się z innymi podobnie jak kolega balcer prowadzący swego czasu podobnego bloga który to niestety od dawna nie był uzupełniany( wielka szkoda)

Sam zmagałem się z początkami używania WOK’a szukając w sieci porad z niestety marnym skutkiem, dopiero trafienie na bloga kolegi balcera uzmysłowiło mi kilka spraw i moja przygoda z wokiem rozpoczęła się. Wspominając ile ja sam miałem problemów na początku pomyślałem ze fajnie będzie moc to gdzie w sieci opisać, może ktoś kiedyś z tego skorzysta.

Przygodę z wokiem zdecydowanie polecam rozpocząć od przeczytania zawartości bloga balcera a szczególnie tematów technicznych (zakup i hartowanie woka)

Działania

Information

6 komentarzy

9 12 2009
Marcin

Fajnie, że jest blog o wokowaniu po tym jak zamilkł kolega Balcer. Swoją drogą mam nadzieję, że nie wyleciał w powietrze wraz ze swoją samodzielnie przerobioną na palnik do woka kuchenką (chociaż w sumie to może nie być takie śmieszne bo nawet prawdopodobne). W każdym razie jako fan głębokiej patelni trzymam kciuki.
A propos, jak jest teraz na Wólce Kosowskiej, bo ostatnio byłem przed pożarem? Zakładam, że Azjaci pozbierali się jeszcze zanim dogasły ostatnie zgliszcza, ale fajnie by się było dowiedzieć jakiś szczegółów, za co z góry dzięki.

14 12 2009
xevf

W Wolce obecnie ja znalazłem w sumie trzy miejsca które maja odpowiedni klimat i asortyment 😉 Miejsca wskazane przez Balcera odwiedziłem i w moim odczuciu tylko jedno z nich mi pasuje czyli centrum GD hala 3 E01-E03 tam jest naprawdę niezły wybór z hurtowymi cenami w tej samej hali jest to chyba A albo B 01-03 jest jeszcze jeden sklepik maja trochę ciekawych warzyw, dobre świeże tofu ale ceny już zdecydowanie detaliczne 😉 . Byłem też w zachwalanym przez balcera MaiThai ale niestety ja odniosłem wrażenie jakby sklepik był w fazie likwidacji i nie znalazłem tam nic ciekawego. Odkryłem jeszcze za to jedno miejsce nie pamiętam dokładnie jak się tam dostać (uzupełnię po najbliższej wizycie w wolce) spory wybór warzyw niezłe ceny i jako jedyni z wyżej wymienionych mieli ryz Royal umbrella z czego oczywiście skwapliwie skorzystałem 😉

14 12 2009
Marcin

Dzięki za info, spróbuję się wybrać tam przed świętami

23 12 2009
johndoe

Jak można, to zamawiam tuoriala pt. zupa ostro-kwaśna, może być kilka wariancji. ;]

28 12 2009
xevf

specjalista od zup to ja nie jestem ale akurat ta zupa podobnie jak PHO intryguje mnie już od jakiegoś czasu wiec nie wykluczone ze coś w tym temacie prędzej czy później się pojawi ;). Jednak w pierwszej kolejności pojawi się przepis na tajska „Lakse” który jest już w przygotowaniu czeka jeszcze tylko na okazje do przetestowania 😉

28 08 2010
Świeży wokman

Czyżby autorowi tej strony szybko skończył się zapał do jej dalszego redagowania, podobnie jak koleba Balcer z Wokowych Opowieści. Szkoda. Napiszcie coś do cholery.

Skomentuj

